Книжка про інновації в комунікаціях - дарунок науковим бібліотекам від Асоціації Корпоративних Медіа

Поділитися: 

Сьогодні Національна бібліотека України імені В.І. Вернадського отримала щедрий дарунок від Асоціації Корпоративних Медіа – 60 примірників нової книжки відомого в Україні дослідника, консультанта й експерта в сфері управління комунікаціями й корпоративними медіа Оксани Тодорової «Інновації в комунікаціях. Інноваційний PR-інструментарій в соціальних комунікаціях сучасного бізнесу». Видання поповнить фонди НБУВ та буде спрямоване до обмінного фонду Національної бібліотеки України імені В.І. Вернадського для передання науковим бібліотекам НДУ НАН України та бібліотекам-партнерам з документообміну.

Окремий примірник монографії з дарчим написом автор презентувала прес-службі НБУВ.

Тодорова О. В. Інновації в комунікаціях. Інноваційний PR-інструментарій в соціальних комунікаціях сучасного бізнесу : монографія / Оксана Тодорова – К. : Інтерконтиненталь-Україна, 2015. — 176 с.: іл., табл.

Монографія є першим в Україні комплексним науково-практичним дослідженням у сфері інноваційного PR-інструментарію в соціальних комунікаціях. У ній представлена теорія і практика соціальних комунікацій, проаналізовано та систематизовано у вигляді авторських схем традиційні та інноваційні PR-інструменти – соціальні мережі, корпоративні сайти, соціальні медіа-релізи. Широко висвітлена теорія поколінь та новаторські концепції – сторітелінг, доповнена реальність тощо.

Особлива цінність монографії – кейси з арсеналу десяти компаній-лідерів сучасного бізнесу, в яких представлено комплекс PR-інструментів та найактуальніші комунікаційні стратегії.

Видання буде корисним керівникам компаній; менеджерам з комунікацій сучасного бізнесу; PR-, HR- та маркетинг-менеджерам; спеціалістам у галузі соціальних комунікацій; викладачам, аспірантам та студентам вищих навчальних закладів.

Отримати видання (безкоштовно) до фондів бібліотек можна звернувшись до відділу комплексного формування бібліотечних фондів НБУВ за телефоном: +38 044 524-81-40

Щиро дякуємо Асоціації Корпоративних Медіа й особисто пані Оксані за щедрий дарунок!

Про автора: Оксана Тодорова народилася в Одесі. Магістр міжнародного маркетингу та реклами, консультант в сфері управління комунікаціями і PR з 1999 року. Викладач авторських програм «PR для бізнесу та кар'єри», «Практичний PR». Постійний доповідач національних та міжнародних конференцій, фестивалів та форумів, автор більш ніж 500 коментарів і статей в галузевих ділових виданнях. О.Тодорова очолює громадську організацію «Асоціація Корпоративних Медіа». З 2006 року є головою журі національного конкурсу «Краще корпоративне медіа України» та організатором щорічного Бізнес-форуму «Інновації в комунікаціях». Автор трьох бізнес-монографій: «PR в цифрову еру: мистецтво комунікацій», «Корпоративні медіа. Тисни сюди!», «Корпоративне видання на 200%». Авторські здобудки - книжки, дослідження, статті поступово поширюються та стають корисним навчальним посібником для вивчення у вищих навчальних закладах теорії і практики корпоративних комунікацій. 

Прес-служба НБУВ

Фотоматеріали: 
Оксана Тодорова